2010-06-09
 04:54:29

SUPER skinny diet *START FART!

Jag kommer att lägga upp en diet om dagen som kommer att ligga här under kategorin DIETER. Dieten jag använder mig av får ni veta i morgon eller senare idag, just nu går jag på halv kraft vilket innebär att jag inte går ned så mycket i vikt! Mina dieter kommer att indelas i "Start fart" "snabb fart" "Halv fart" och "Stilla" mer om det kan ni få veta senare!


  • minst 100 situps var tredje dag
  • Minst 30 minuters motion 5 dagar i veckan
  • kalorier från frukt och grönsaker räknas inte
  • Går man över kalori gränsen måste man förbränna minst dubbelt så mycket som man ätit
  • Frukosten ska vara flytande

Denna diet är en 30 dagars "Start fart" vilket innebär att du ska gå från att äta vanligt direkt till dieten! Nedan finner du en tabell med kalori mängden du MAX får äta varje dag. Du kan alltså äta mindre än 400 kalorier första dagen om du vill. För att kalorierna ska räknas får det inte vara grönsaker eller frukt för den kan du frossa i hur mycket du vill! Dag 1 enligt tabellen är en måndag eftersom de röda dagarna är helg dagar, vill du inte starta på en måndag är det bara att hoppa till den dag du är på. T.ex. om det är torsdag börjar du direkt på dag 4 och förlänger dieten med 4 dagar på slutet, det som är viktigt är 100 situps var tredje dag och att träna 30 minuter minst 5 dagar i veckan gära mera. Den absolut sista dagen av dieten ska du fasta. Fråga om det är någonting!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: